18.20

hello ! idag har jag varit i täby med mammagullet o ngra grannar , på nyår ska vi nämligen ha en liten fest som vi brukar ha varje år ! så vi typ planerade de& lite sånt , & nu sitter jag här & bloggar ..var aldrig med ngn kompis idag! vene vad jag ska göra nu faktiskt ..min mamma tittar på dvd filmen heter "7milijonärer" undra om den e bra ? ska typ titta lite senare % jag har gjort en ny pea , men säger inte vad den heter hahah ! xD nu är klockan 18,21 & jag väntar på att asplnd ska äta klart & komma hit ! vi ska typ tönta oss lite & såånt ! imorrn ska jag typ till Lidl & handla grejer till nyår , om inte ngn kompis ringer innan vi åker dit förstås för att då tänker jag ju vara med den !
/ I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0