söndag,slutet på veckan

jahapp , då var den här veckan nästan slut då , ngra timmar kvar bara ! den här veckan har varit bra antar jag det var ju jul (som jag ÄLSKAR ) o jag har varit o sett på bio 2 ggr med asplnd and erikssonfjollan(.blogg) vi såg  ,"allt flyter " den var  okej & "vi hade iaf tur med vädret " den var faktiskt riktigt rolig ! nu sitter jag med anna o tittar på SATC MOVIE  (som jag fick i julklapp ) jag har vart o "shoppat" på mellandagsrean ...Inte för att jag handlade så mkt men men :! idag har jag vart på "fika" hos ngra som jag o mammsen int har träffat på jäättelänge , det var ganska kul .. Men nu måste jag tillbaka till anna & filmen så att hon inte äter upp allt mitt godis xD xoxo isabella
allt flyter
vi hade iaf tur med vädret - igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0