..:S

Tjosan :D
ja som ni ´vet har jag int skrivit på länge , har TYVÄRR inte hunnit men nu skriver jag igen . IAF i går så tappade julia bort sin väska på skolan , och hon var helt nere över dt stackarn<33 o sen tänkte hon att den kanske e hos mej men dt trodde inte jag o faktiskt inte hon heller ! sen var jag i täby med den bästaste elsa , jag skulle köpa en nessesär så där kom jag med mina 50 kr o så kmr jag dit så kostar dom typ 60 jag ba piss okkså sen efter min teater ringer min mamma till mej o ba vrf e julias väska hos oss jag ba jaha e den där så då fick jag ringa till julia o säga dt hon blev skitglad :D o sen höll hon på så där ba haha jag sa ju dt o så o jag ba men du trodde ju int heller att den va dar :D iaf nu ska jag till arninge med min sötasste mamma <33 puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0