ensta

hejsan svejsan allesammans mår ni braa?
idag sprang vi ensta spåret med klassen (så jävla jobbigt)
men jag julia och erik gick vi var lite lata<33
men sen gick vi hem till erik och kolla på film dt var jag erik julia nisse och sebastian
men vi kolla inte så läänge för att skivan lagga som faaan såå vi gick ut och busaXD
aja så vi tog ngra ägg o gick ut , vi gick till nån tjosk nära en tågstation kmr inte ihåg vad den heter
bra minne eller vad?
 när vi kom dit så skulle killarna kööpa godis och dt var ganska mkt
och bella o julia var väldigt sugna så man va ju bara tvungen att smaka så att
dom hade gjort rätt och dt hade dom HURRA FÖR GODISGÖRARNA !GRATTIS!!!
Sen gick vi till tågstationen och krossade ägg XD Å sen skulle jag o julia heem
o vi var så in i helvete trötta i benen och vi hittade tyyp inte hem inte jah iaf dåligt lokalsinne och dåligt minne,
ja vad ska man sääga?? SÅ jag fick ringa min morfar så han fick komma och hämta oss stackars barnXD
HAHAHAHAHAHAHAHAHAAH dt var bara föör kul<33 kram kram heejdå

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHA skojj:D

2009-01-01 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0