trampoliiin

Heej nu e jag tilbaks igen, har ni saknat meej, hehe?
men nu har jag varit på trampolin med bästisen julia (www.hjorthfranzen.blogg.se)
det var bajskul, jag fick hoppa på en såån saak jag e fett stolt att jag klarade det
woohoo!!!
det var en tjej där soom gick i eeetttaaannn hon var sööt men efter en kvart
såå blev hoon så jääkla vild
jag baa shit hur orkar du människa !!!!
men iaf sen kom hennes tå i julias öga (gjorde ont som faan)
men men tjejen blev skitledsen för att hon trodde att  julia (vilket hon inte var)
var arg på henne så hon var alldeles deppig och började bööla så juliaa
fick gå o sääga till henne att det inte gjorde ngt,haha!!
bästa tiden med bäästa juliaa<33
puss&kram hejdå=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0